فیلم خوردن قلب سرباز سوری توسط تروریست آدم خوار +۱۸
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 769
نویسنده : پرویز طهماسبی

فیلم خوردن قلب سرباز سوری توسط تروریست آدم خوار

(دیدن این کلیپ برای بیماران قلبی و افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود)

در این ویدئو یکی از فرماندهان گروهک موسوم به “گردان عمر فاروق” پس از مثله کردن پیکر یکی از سربازان سوری، قلب او را بیرون می کشد و به دندان می گیرد.
سازمان دیده‌بان حقوق بشر در واکنشی ضعیف به این ویدئو، از این گروه‌ها می‌خواهد که نیروهای خود را از ارتکاب چنین جنایتهایی باز دارند.
این سازمان تأکید کرد که گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه باید همه تدابیر لازم را برای بازخواست جنایتکاران جنگی اتخاذ و از رسیدن سلاح به این “گردان” جلوگیری کنند.
این نخستین بار نیست که ویدویی از جنایات وحشیانه و غیر انسانی عناصر مسلح منتشر می شود.
در یکی از این ویدیوها که قبلا منتشر شده و بیانگر سوء استفاده عناصر مسلح از کودکان است، این عناصر یک کودک خردسال را وادار می کنند سر یک انسان را با شمشیر قطع کند.

با وجود افشای مکرر جنایات این گروه ها، و انتشار ویدیوها و تصاویر و خبرهای این جنایات، کشورهای غربی و هم پیمانان منطقه ای آنها به ویژه قطر، عربستان و ترکیه همچنان بر ادامه کمکهای تسلیحاتی، لجستیکی، آموزشی و مالی به این تروریستها، پافشاری می کنند

مصاحبه این تروریست آدم خوار با مجله آمریکایی:

“ابو صقر” از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به “گردان عمر فاروق” پس از انتشار جنایت تکان دهنده وی در اینترنت و رسانه ها، در مصاحبه با مجله آمریکایی “تایم” گفت که ویدیویی دیگر در اختیار دارد که در آن پیکر یکی از نیروهای وابسته به دولت سوریه را تکه تکه می کند.

وی در توجیه اقدام جنایتکارانه خود در بیرون کشیدن قلب یک سرباز سوری و به دندان کشیدن آن، مدعی شد که این کار را در واکنش به اقدامات نیروهای ارتش سوریه، انجام می دهد.

ابوصقر خطاب به این مجله آمریکایی ادعا کرد: “شما نمی دانید که ما در چه شرایطی به سر می بریم”.

برای دیدن فیلم کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قلب : خوردن قلب : سوریه : ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: